Morgen is het zover! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Bo Verhagen - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Bo Verhagen - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Bo Verhagen

Blijf op de hoogte en volg Bo

12 Oktober 2016 | Ghana, Accra

Het is bijna zover! Morgen stap ik samen met nijn tante op het vliegtuig naar Ghana voor een onvergetelijk avontuur. We vliegen om 15:25 uur. Het is zo een 7 uur vliegen en we landen rond 22:00 uur Nederlandse tijd. In Ghana is het 2 uur eerder dan in Nederland. We vliegen op Accra, dit is de hoofdstad van Ghana

Als we zijn geland worden we opgehaald door een kennis van de oprichter van jet kindertehuis, daar overnachten wij ook. Om 05:00 uur hebben we een busreis van 8 uur naar het kindertehuis.

Ik heb er heel veel zin in maar ik ben ook erg zenuwachtig, ik ga vooral genieten van deze mooie ervaring!

Groetjes van Bo

  • 12 Oktober 2016 - 22:45

    Lia:

    Hoi Bootje.

    Klaar met pakken? Wat een luxe, twee koffers mee. De ene zit vol met leuke spulletjes voor de kinderen. Ik heb net nog een document gelezen op de website Mariettes Child Care. Een document voor vrijwilligers. Is handig om even door te lezen. Gaat over dagindeling, activiteiten, verwachtingen en nog veel meer.

    Even relaxen en dan naar bed. Ik heb van een kennis van mij nog een leuke donatie mee gekregen.

  • 12 Oktober 2016 - 23:52

    Elle Molenaar:

    N hele goeie vlucht voor jullie 2tjes......spannend voor je Bo...en tot je volgende verslag.....

  • 14 Oktober 2016 - 11:48

    Fien:

    Halletjes kanjers,

    Hoop dat jullie een fijne busreis hebben gehad en nog wat hebben kunnen zien van het mooie land.
    Ik hoop dat jullie wat hebben aan het woordenlijstje dat ik lia gestuurd heb.
    Heel heel veel plezier met de kinderen en de verzorgers, jullie zijn de komende 14 dagen zeker een aanvulling voor het kinderhuis Hanukkah , geniet geniet van deze mooie bijzondere ervaring.
    Ik leef vanuit Nederland met jullie mee.

    Heel veel liefs en groetjes ook aan Mariëtte en Moses Asagbo en knuffel voor de kinderen.

  • 14 Oktober 2016 - 11:51

    Fien:

    Halletjes moet zijn Hallootjes

  • 19 Oktober 2016 - 17:56

    Esther:

    Hoi ... ik ben zo benieuwd.... wat n ervaring! Veel.plezier. knuf

  • 20 Oktober 2016 - 11:39

    Alie:

    Lieve Lia en Bo,

    Wat mooi om te lezen hoe het daar gaat en de foto's te bekijken.
    Heel fijn te zien dat de kinderen zo blij zijn!
    Het lijkt me ook heel heftig voor jullie om te zien hoe de mensen en kinderen daar leven!

    lieve groetjes, Alie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bo

Hier post ik mijn verhalen en foto's van dit mooie avontuur!!

Actief sinds 12 Okt. 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4388

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2016 - 28 December 2016

Ghana

Landen bezocht: