Voetballen! - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Bo Verhagen - WaarBenJij.nu Voetballen! - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Bo Verhagen - WaarBenJij.nu

Voetballen!

Blijf op de hoogte en volg Bo

22 Oktober 2016 | Ghana, Sunyani

Gister eindelijk gevoetbald met een hele grote groep, dit wilde ik zo graag doen en gister kwam het er gelukkig van. Een andere vrijwilliger en ik gingen met de wat grotere kinderen voetballen na schooltijd. We liepen met zijn alle naar het voetbal veld. Ze konden niet wachten om te beginnen en ik ook niet. Wat een talentjes zeg. En super leuk om te zien dat ze er zo van genieten! Wat was dit leuk om te doen!

  • 22 Oktober 2016 - 23:57

    Richard Hopman:

    Hey Bo !

    Altijd leuk om iets te doen met anderen wat jezelf ook graag doet !
    En dat is bij jou natuurlijk VOETBALLEN.
    Fijn dat je dat soort dingen daar ook kunt doen met de kinderen.

    Groetjes

  • 23 Oktober 2016 - 21:56

    Elle:

    Eindelijk Bo...da's een van de dingen waarvoor je ging goed dat 't gelukt is
    Gauw nog n potje spelen hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

Bo

Hier post ik mijn verhalen en foto's van dit mooie avontuur!!

Actief sinds 12 Okt. 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 4376

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2016 - 28 December 2016

Ghana

Landen bezocht: